Äter lunch med familjen Cyrus I Studio City (30 December 2011)

Efter att ha anlänt till LAX flygplats efter en vistelse på Hawaii så åkte hon och resten av familjen Cyrus till ett lunch ställe i Studio City. Dem såg ut att ha en trevlig tid tillsammans, men är det bara jag som tycker att Billy ser arg ut? Hmm, kanske för att Miley håller på att växa upp och har börjat röka och så? Han var ju väldigt överbeskyddande när Miley var under 18, men nu kanske han har låtit henne gå?

Jag saknar faktiskt när Miley var 17/18 år för då höll hon inte på med alcohol eller cigaretter, då var hon liksom tjejen som satsade allt på sitt jobb och att röka fanns inte ens med på kartan. Hon umgicks nästan varje dag med sin mamma och gick på shoppingrundor och hon var alltid glad. Nu är hon helt annorlunda, om hon fortsätter så som hon gör nu kommer hon inte ha någon röst att framträda med om några år. Jag föredrar faktiskt gamla Miley mer. Jag förstår inte varför hon gör så med sig själv. Visste ni att Miley har förlorat 2000 följare på Twitter för att bilderna när hon rökte kom ut häromdagen? Jag tror inte att det är bra för hennes rykte!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!