Miley & Sandra Bullock försöker få bort mobbning.



Miley Cyrus, Sandra Bullock och Emma Watson är bara några av A-listan stjärnor som en gång var mobbad. Men, titta på dem nu! De är ett bevis på vad som kan göras om du bara tror på dig själv och fortsätt!

Om du trodde att kändisar var immun mot mobbning, ta bara en titt på dessa stjärnor. Miley Cyrus var mobbad i skolan av tonåringar som "var stora, tuffa flickor känd som Anti-Miley Club. De var fullt kapabla att göra mig kroppsskada. "Men nu är hon en A-lista superstjärna och samma flickor antagligen önskar att de var lite trevligare för henne i skolan!

Sandra Bullock blev mobbad för att hon inte var så cool som de andra barnen och inte hänga med i trender, på grund av resa mycket.

"Jag skulle komma tillbaka till skolan från Europa och jag såg ut som en clown i jämförelse med den coola sättet de andra eleverna såg ut och klädde sig," Sandra sa. "Så jag fick min en ** whooped lite."

Dessa är bara några historier om kändisar som var mobbad. Om du eller någon du känner blir mobbad, bara vet att det finns ljusare tider. Ge inte upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!