Spenderar tid med Liam i Hawaii (29 December 2011)

Den 29 December var Miley & Liam nere på stranden och solade, rökte och fotade lite. Jag hatar hennes solglassögon, dem passar verkligen inte på henne. Jag tycker att Liam och Miley passar bra tillsammans, det känns bara som att Liam tvingar Miley till att röka. Om det stämmer är det inte bra,

Jag tycker verkligen inte om att Miley röker verkligen inte, hon är ju redan beroende och om några månader kommer hon inte ha kvar samma röst, och det får verkligen inte hända. Men jag bryr mig inte så speciellt heller, det är hennes liv och det finns inget jag kan göra åt det.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!