Dolly Parton om Miley: "Vi har alla varit hårda mot henne"



Dolly Parton har sagt att Miley behandlas orättvist i Media. Cyrus skapade senast rubriker genom att skämta med vännerna på en födelsedagsfest om att hon rökte "alldeles för f***ing mycket gräs, en kommentar som hennes publicist senare hävdade var ett skämt.

Parton har nu avslöjat att hon identifierar sig med Cyrus och hoppas att den unga stjärnan får mer privatliv när hon träder in i kvinnlighet. "Jag minns mig själv i hennes ålder, vi har alla varit lite håra mot henne"

Hon tillade: "Jag hoppas hon håller ihop det eftersom det finns en hel värd av saker hon kan göra. Hon borde hålla ett öga på saker och fatta kloka beslut."

Cyrus förnekade nydligen att hon lider av personliga problem efter att ha Twittrar några känslomässiga från The Smiths song" How Soon Is Now? "

Jag har översatt allt själv, så om ni kopierar, skriv gärna källa Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!