Justin pratar om Selena på Ellen Degeneres show.

Källa: Tryck Häääär! för att komma till bloggen. =)

Foto: ABC

Justin vände sig Ellen DeGeneres för att bidra till att ge tillbaka till Whitney Elementary, en Las Vegas skola som hjälper utsatta barn. Och förutom att donera $ 100,000 och $ 100.000 värde av leksaker, som alltid är välgörande sångare som utförs för rummet fullt av Beliebers.

Bieber svarade även några brännande frågor om hans hår, hans favorit färg och hans väg till berömmelse. Men kanske var det hans svar om hans hjärtas dam, Selena Gomez, som hade rummet mest fnittrig.

"Vad jag och Selena göra på helgerna?" Han funderade till rummet fullt av skolbarn. "Vi går på bio. Och vi kysser ", viskade han, senare skrattar:" Nej, gör vi inte det. "
Han svarade ett antal andra av barnens förfrågningar i en ganska snabb-eld runt. "Har jag missat hem? Ja, väldigt mycket ", sa han. "För att jag alltid är att resa och jag är alltid ifrån en hel del av min familj och vänner. kan det vara svårt. Men, när jag får åka hem och träffa min familj, det är alltid ett nöje. "
Innan vi åkte hade han dessa ord av visdom till barnen: "Var snälla mot varandra och behandla varandra med respekt och växa upp till människor av karaktär."

Episoden sändes onsdag och när han pratade med skolans rektor, Sherrie Gahn, öppnade han upp om sin egen kamp växer upp i Kanada. "Jag är här för att sätta ett leende på dessa barnens ansikten. För mig, jag växte upp och jag hade inte mycket. Vi gick till mat banker att få mat för mig och mina morföräldrar. Verkligen, om jag inte hade mina morföräldrar för att hjälpa mig och dessa barn att de måste du hjälpa dem ", sa han. "Och det är verkligen speciellt."

Vilka frågor vill du Justin svarade? Låt oss veta i kommentarerna nedan!

Här är klippet också:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!