Khloe Kardashian: Kelly Osbourne och Miley fick mig.



Khloe Kardashian har sagt att hon inte väntade att vara med på den nya serien av Punk'd.

Den håller jämna steg med Kardashians stjärnan var måltavla för vänner Miley Cyrus och Kelly Osbourne för en episod av den nyligen återupplivade skämt show som har premiär måndag 19 Mars på MTV.

En teaser trailer för Kardashians är episod avslöjar att hon hade njutit en lugn natt med Cyrus och Osbourne när en pizza leverans man har en olycklig olycka.

I ett brev till hennes officiella blogg, sade verkligheten stjärnan: "Som ni säkert alla vet vid det här laget, jag fick Punk'd! Jag var så glada för min tjejkväll med Miley och Kelly, och låt mig bara säga, fick de mig riktigt bra.

"Jag trodde showen ställdes in och jag hade ingen aning var de föra den tillbaka så jag hade inte förväntat att Punk'd. (sic) "

Kardashians syster Kim Kardashian hade tidigare berättat Twitter anhängare att stjärnan hade hållit hennes utseende på showen en hemlighet, skriver: "Jag kan inte tro @ KhloeKardashian berättade aldrig för någon i fam fick hon Punk'd!! Jag kan inte vänta att se detta avsnitt! (sic) "

Punk'd nya serie kommer att innehålla en annan gäst värd varje vecka, med Justin Bieber, Kellan Lutz, Bam Margera och Dax Shepard som redan bekräftats som bland de andra upptågsmakare.

Ashton Kutcher skapade dold kamera visar med Jason Goldberg och fungerade som den ursprungliga värd från 2003 till 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!